O MNE | About Me Tag

by - 17:00




Vitajte na mojom blogu! ☺

Keďže iba začínam, tak som sa rozhodla sa v úplne prvom článku predstaviť, a povedať vám niečo o sebe. A aby to nebolo úplne fádne tak to urobím prostredníctvom tohto tagu. Pôvodne bol určený pre youtuberov, no ja som sa ho rozhodla preložiť a niektoré otázky trošku pozmeniť, aby viac vyhovoval písanému slovu. Pôvodné video si môžete pozrieť tu.




1. Čo študuješ/kde pracuješ?
Chodím na gymnázium v Prešove a od septembra zo mňa bude štvrtáčka. K mojim maturitným predmetom patrí informatiku matematika, ktoré by som ďalej chcela študovať na vysokej v Bratislave alebo Brne. Okrem týchto predmetov ma tiež baví angličtina a slovenský jazyk.


2. Aká je tvoja obľúbená sociálna sieť?
Čo sa týka sociálnych sietí, tak jediné čo používam sú Instagram, Pinterest, Snapchat a Youtube (ak sa to vôbec ráta za sociálnu sieť). Najviac využívam Instagram a Youtube, ale najobľúbenejšou sieťou asi bude Pinterest, keďže zbožňujem seriály a filmy a tam vždy nájdem kopu zábavných obrázkov alebo zaujímavých fanartov.



3. Ak by si mal iný blog, o čom by bol?
Momentálne si to neviem predstaviť, ale najskôr by to asi bol blog o filmoch seriáloch s rôznymi recenziami a odporúčaniami.

4. Hráš na nejaký hudobný nástroj?
Bohužiaľ nie (a rovnako neschopná som v speve), no vždy som chcela vedieť hrať na husle alebo bicie. Taktiež sa mi veľmi páči saxofón!

5. Aké hobby máš okrem čítania?
Tento rok som začala fotiť knihy a tieto fotky potom pridávať na Instagram. Ak by vás to zaujímalo, môžete si ho pozrieť tu.
Okrem toho sa ešte venujem niečomu, čo sa volá vidding. Je to vlastne strihanie scén z rôznych filmov a seriálov do hudby. Môj YouTube kanál s týmito videami nájdete tu.



6. Aké sú tvoje obľúbené seriály?
Ako ste už určite pochopili, som veľký fanúšik seriálov. Medzi moje obľúbené patrí Doctor Who, Sherlock, Game of Thrones, Glee, Once Upon a Time, Orange Is The New Black, Humans, Outlander, Buffy The Vampire Slayer, Sense8, Black Mirror, Stranger Things, Hannibal, Westworld a mnoho ďalších.



7. Ako si sa dostal k čítaniu?
Podľa rodičov som už odmalička mala rada knihy. Keď som mala šesť, tak som si na Deň detí vybrala prvý diel Narnie s názvom Čarodejníkov synovec. Toto bola mojá prvá fantasy a odvtedy ma to drží.

8. Aké sú tvoje obľúbené a neobľúbené žánre?
K obľúbeným určite patrí fantasy sci-fi. Neexistuje žáner, ktorý vyslovene nenávidím; som schopná prečítať v podstate čokoľvek, ak to má pútavý príbeh. Veľmi však nevyhľadávam romány pre ženy, biografie alebo historické romány.

9. Ktoré knihy definujú tvoje detstvo?
Rozhodne Narnia! Ďalej Harry Potter, rozprávky bratov Grimmovcov, knihy od Jacqueline Wilson a Thomasa Brezinu.



10. Prezraď nejaký zaujímavý fakt o sebe!
Mám panický strach z balónov! Neviem odkiaľ sa táto fóbia vzala, no balónom sa celý život úspešne vyhýbam!





Ak sa vám tento tag páčil, skúste si ho tiež! Bola by som naozaj rada ☺

You May Also Like

0 komentárov